Ceny ustalane są indywidualnie dla każdego klienta. Uzależnione są one od specyfiki firmy , ilości dokumentów księgowych oraz liczby zatrudnionych w firmie pracowników.

Przykładowe ceny:

  • Ewidencja ryczałtowa bez rejestrów VAT - od 81,30 zł netto
  • Ewidencja ryczałtowa z rejestrami VAT - od 100,00 zł netto
  • Książka przychodów i rozchodów bez rejestrów VAT - od 100,00 zł netto
  • Książka przychodów i rozchodów z rejestrami VAT - od 121,95 zł netto
  • Obsługa kadrowo-płacowa jednego pracownika - od 15 zł netto
  • Rozliczenia roczne dla osób nie będących klientami biura - od 30 zł brutto

Do podanych cen netto należy dodać 23 % podatku VAT, odprowadzanego do urzędu skarbowego. W przypadku Firmy jednoosobowej w cenę wliczone jest rozliczenie deklaracji ZUS od właściciela. Niniejszy cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego, ponieważ ceny ustalamy indywidualnie dla każdego klienta w drodze negocjacji.